Aankoop gedaan maar doet het niet

volg ons:

Laag instap niveau en gratis proeflessen om te proberen!!

Mijn aankoop doet het niet, hoe los ik dit op?

download de app

Zodra je een aankoop doet moet die direct er zijn en kan je direct aan de slag. We hebben echter wel eens gemerkt dat sommige betaalmethoden via de App Store net iets langer duren. In dat geval raad ik je aan om via de App even je aankopen te herstellen, dan kijkt de App nog een keer naar je aankopen en krijg je als het goed is direct je aankopen toegekend.

Aankopen herstellen doe je als volgt:

1 Open de Slimrun App

2 In het hoofdmenu druk je op "opties bekijken"

3 In het scherm met aanschaf opties kies je voor "aankopen herstellen"

4 Meestal moet je (nogmaals) je Apple ID / Google Account invoeren. De App gaat opzoek naar eerder gedane aankopen.

 

5 Zorg ervoor dat je dezelfde Apple ID / Google Account gebruikt als op het moment van aankoop. Je vindt het Apple ID / Google Account dat je hebt gebruikt terug op het ontvangstbewijs dat je van Apple / Google (per e-mail) hebt ontvangen.

 

6 Je krijgt vervolgens een scherm met een bevestiging te zien dat de aankopen zijn hersteld.

7 Als het goed is ziet u nu in het hoofdscherm welke niveaus en tot wanneer het abonnement geldig is dat u hebt gekocht.

schermvoorbeeld