mijn abonnement opzeggen

volg ons:

Laag instap niveau en gratis proeflessen om te proberen!!

mijn abonnement opzeggen

download de app

schermvoorbeeld

iPhone

Als je Slimrun gebruikt op een iPhone, dan je het abonnement (net als alle abonnementen) makkelijk opzeggen via iTunes op je telefoon of je computer.

Op je telefoon:

1. Ga naar 'Instellingen' > [uw naam] > 'iTunes en App Store'.

2. Tik op uw Apple ID <https://appleid.apple.com/nl/faq/#!&page=faq> boven in het scherm.

3. Tik op 'Toon Apple ID'. Mogelijk moet u inloggen of Touch ID gebruiken.

4. Tik op 'Abonnementen'.

5. Tik op het abonnement dat u wilt beheren.

Als u betaalt voor een abonnement maar het niet ziet staan in de lijst van abonnementen, worden deze kosten mogelijk via een andere partij dan Apple verrekend. Zoek naar hulp bij abonnementen die niet in de lijst staan. <https://support.apple.com/nl-nl/HT202039#third_party>

6. Gebruik de opties om het abonnement te beheren. U kunt een ander abonnementaanbod kiezen of op 'Annuleer abonnement' tikken om uw abonnement te annuleren. Als u opzegt, wordt het abonnement op het einde van de huidige factureringsperiode stopgezet.

Wanneer je gebruikmaakt van een Android-toestel dan worden je abonnementen bijgehouden in je Google Wallet. Door daar in te loggen kan je zelf abonnementen die je via Apps bent aangegaan ook weer stopzetten en daardoor stoppen de automatische afschrijvingen.

1. Gebruik uw Google-account om u aan te melden bij payments.google.com <http://payments.google.com/> .

2. Klik op Abonnementen en services aan de linkerzijde van de pagina.

3. Zoek het Slimrun abonnement dat u wilt opzeggen, meestal is dit al gelijk in beeld.

4. Klik op Abonnement opzeggen.

 

Meer informatie vindt u op,

 

https://support.google.com/payments/answer/6220303?hl=nl